Efsane Kasım’ın şampiyonu belli oldu. Alışveriş çılgınlığı ay sonuyla beraber daha da sakinledi. Tüketicilerin en çok hangi ürünleri tercih ettiği de yavaş yavaş açığa çıkmaya başladı.
Giyimden mutfağa pek çok sektörde indirimlerin devam ettiği Kasım ayında tüketicilerin en çok tercih ettiği sektörlerden biri de kişisel bakım ve güzellik oldu.
BİR NUMARA ŞAMPUAN
Tüketicilerin ilgi gösterdi kişisel bakım kozmetik ve güzellik sektöründe sepetlerin favorisi belirlendi. Sepetlerin olmazsa olmazı yıldızı “şampuan” oldu.
Hepsiburada, 1-27 Kasım arasındaki cirosunun geçen yılın aynı dönemine göre iki katın üzerinde artış gösterdiğini duyurdu.
Kasım ayında satılan ürün adedi 30 milyona ulaşırken, indirimli alışverişle haneler yaklaşık 4 milyar TL tasarruf sağladı. İstanbul, Ankara, İzmir’in ardından Efsane Kasım’da alışverişe en yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu.
Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 21:00-22:00 saatlerini tercih etti. 21:00-22:00 saatleri arasında en çok temel tüketim kategorisi ilgi görürken en çok satılan ürün şampuan satıldı.
GIDA GİYİM GÜZELLİK
Efsane Kasım’da en çok temel tüketim ve gıda, giyim, sağlık ve güzellik, züccaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterildi. En çok satın alınan ürünler şampuan, tuvalet kağıdı, bardak, yüz bakım ürünleri, sweatshirt, deodorant, deterjan, çikolata ezmesi, çorap ve ıslak mendil oldu. Giyi